04.11.10

It's all about money

Mums jau pirms kāda laika ar Sāru likās, ka pārāk daudz naudas aiziet Carrion pašvaldībai. Respektīvi uz Spāniju visi saņem 460 EUR + kabatas nauda 105 EUR/ katru mēnesi. Taču, kā sanāk. Nadja un Sāra saņem 180 EUR ēšanai, es 150, jo 30 EUR ir par to, ka ēdu pusdienas dienas centrā. Ok, ļoti lēti, jo man taisa atsevišķi bez gaļas, ir garšīgi (pat Alma un Aitors apsver pāriet uz veģetāriešu ēdienkarti), turklāt tik daudz, ka pietiek arī vakariņām, tā ka vienīgie izdevumi ēdienam ir par brokastīm un cepumiem vakaros. 65 EUR no katra aiziet par kastīliešu valodas nodarbībām. Beigās sanāk, ka par dzīvokli mēs 4 maksājam 880 EUR/ mēnesī, kas ir nenormāli daudz priekš Carriona, jo Aitors teica, ka vidēji ir apmēram 400 - 500 EUR, turklāt pa dienu taču tikpat kā neesam dzīvoklī. Jautājums ir, kur paliek tā pārējais, jo dzīvoklis ir pašvaldības īpašums un, ja kaut kas ir labojams, tad jāgaida vairāki mēneši, kamēr kaut kas notiek, vismaz Nadja saka, ka tā tas jau esot kopš maija, kad viņa ieradās.

Tāpat šodien tā starp citu pasaku Aitoram par 30 EUR, ko man atskaita par pusdienām, bet viņš saka, ka San Juan de Dios brīvprātīgajiem ēdienu dodot par velti. Ko? Viņš piezvana un pārliecinās, ka nekādi rēķini pašvaldībai tiešām netiek izrakstīti. K-khm. So nākamnedēļ esmu apņēmusies noskaidrot, kas notiek un, ja vajadzīgs, atkarot savus 30 x8 EUR.

2 komentāri:

  1. Tá es ar tám finansém neko saprast. Jums no kabatasnaudas ir jámaksá par dzívokli un valodu nodarbíbám? vai arí tas ietilpst tajaos 460EUR?

    AtbildētDzēst
  2. tas ietilpst 460 EUR, kabatas nauda ir atseviski..

    AtbildētDzēst