03.12.10

Ziema klāt

Pagājušo otrdien pirmo reizi Carrionā uzsniga sniegs. Kad pa televizoru rādīja, ka Madridē pirmo reizi uzsnidzis sniegs, Alma saka, ka pēc 24 stundām sniegs ir arī Carrionā. Tieši tā arī notika.
Kopš šīs nedēļas sākuma man ir mainījies darba grafiks. No 10:30 līdz 14:30 esmu dienas centrā, pēc tam ir bišku brīvs,1dienās un 3dienās no 17-19 ejam uz bibliotēku un mazajiem bērniem ir Cuentacuentas (pasaku lasīšanas un spēļu laiks), bet 2dienās, 4dienās, 5dienās Jauniešu mājā sastādu kompāniju mājasdarbu pildīšanā un dažādu workshopu un aktivitāšu padarīšanā. Ir dažādi..

Bet arī dienas centrā vis kaut kas notiek. Ar Davida palīdzību no koka kluča pati mēģināju uztaisīt sveču palikni - pat sanāca, un vakar krāsoju būri, kurā Aitors kaut kur atradīs un pa ziemu turēsim trusi. Nē, nevis trusi, bet rabitozauru.. :) Kad teicu, ka gribu krāsot zaļu, Davids saka - Ja nokrāsosi zaļu, trusi apēdīs būri, jo truši taču ēd visu, kas ir zaļš.

Nākamnedēļ Sāra un Alesandro beidz savus projektus un atgriežas mājās, tāpēc vakar taisījām atvadu vakariņas ar Lusiju, Aitoru, Carmenu (jauniešu mājas tutori) un Anu (vietējā spāniete, kas dzīvo kaimiņos, ir bijusi EVS Slovākijā un ir riktīgi pozitīva). 

Es daļēji atbrīvojos no griķiem, ko visi tikai pagaršoja, bet Sāra taisīja šniceli (piedod, Sāra, bet garšoja pēc pazoles) un ābolštrūdeli. Aitors ar Carmenu aizbrauca ātrāk, jo sāka snigt un tā ka viņi dzīvo Palensijā baidījās, ka vēlāk nevarēs tikt. Sniega dēļ man jau otro dienu šonedēļ ir brīvdiena, jo kad pa nakti sasnieg, mašīna, kas apbraukā ciemus un savāc vecos krabjus, nevar tikt cauri. 

Mēs palikušie sākām spēlēt drinking geimu, ko Ana iemācīja, kurā aizgāja gan balzams, gan saldais vīns, gan mosts. Un jā, par pārsteigumu man pašai, upeņu balzams garšo apbrīnojami labi. 

Un mans ir driving home for Christmas.

Bet pagaidām - Porto, Porto...la la la la laa..

1 komentārs: